Lumrah.



Baru perasan.
Aku rasa kau tak pernah tahu,
sebab aku pernah cakap pun kadang kadang.

Aku pernah cakap.
Walau apa pun yang berlaku
macam tak mesej, tak call.

Jangan risau,
aku tetap sayang.

Dunia ni kecil je.

Sometimes kawan kita yang huhaa huuhaa dengan kita.
Sometimes kita tak suka dia
terpaksa hipokrit dengan dia.

Sometimes kita dah elok dengan orang tu,
ada pulak orang jadi batu bata.

Itulah lumrah.
Manusia tetap jadi manusia.

Cuma yang membezakan,
antara baik dengan buruk je.