Boleh sweet lagi tak?

Aku pasrah.
Aku reda.
Aku mengidam.
Aku teringin.

Pesen sekarang via sms pun boleh lamar tahu?
Via tuiter, fesbuk pun boleh tahu?

Tapi,
aku teringin macam ni.

Yang aku inginkan, hanya dalam mimpi.
Layak tak aku diberi suprise macam ni?

Ya Allah, teringinnya.
Aku nak kahwin.

Bila orang tanya aku bila nak kahwin, aku jawab 25.
Sebab masa tu mungkin aku dah cari diri aku sendiri.

Masa tu mungkin sudah layak aku menjadi seorang isteri.

Ah, persetankan.