Sweet talker.

Pesen sweet talker ni aku payah sikit.
Tak kuat iman aku.
Senang cair.

"Awak, saya nak awak tahu saya sanggup tunggu awak sampai bila-bila."

"Aku tahu lah aku jenis yang main main je. Ramai kawan perempuan. Tapi kau je yang aku sayang."

"You, dah makan belum? Makan tau. Don't make I worried about you again."

"Kalau saya kata saya rindu awak sekarang boleh?"

"Kau je gheti buat aku rindu camni. Orang lain mana gheti. Sebab tu aku sayang kau."

Yang sweet sweet talker ni nak pergi mana?
Elok lah tu, dah sweet sweet.
Dah kau hiris sikit sikit.
Buka hati tu.

Kau bawa diri?
Cantik.
Nice one.

Lagi sekali kalau aku jumpa.
Jangan datang dekat aku.
Nanti aku lolos.

Biar aku bawa diri.
Kbye.