Arsonist Jalan Labrooy.

Cingg. Cing..
Bunyi duit syiling.
Aku tengah menabung.

Tak mahal, tak murah.
Sedang sedang.
Tapi kenapa aku tak mampu?

Rezeki.

Percaya atau tidak, engko merungut macam ni pun rezeki boleh lari tahu?
Reti reti lah bersyukur.

Aku baru kenal penulis dia.
Semalam.
Satu malam.

"Riduan duan duan duan.."

Eh, ada dengun.

Macam macam dipercerita.
Diperkata.
Sampai suatu saat, engko rasa...

Ah, tunang orang lahai.
Ada jodoh tak kemana.
Padahal baru kenal semalam.
Amboi.

Kalau engko baca ni. Aku ada pesanan ni ha.

"Duan, kau nak kahwin nanti, jangan lupa ajak aku.
Cukup lah bagi aku tapau dua tiga bungkus nasi minyak.
Eh, aku tahu nasi minyak ni memang untuk aku sorang je.
Ajak aku ye? :' ) Hahahahahambar."

Take care. *senyum tutup mulut*