Rahsia.

Hidup kita terlalu banyak rahsia.
Terlalu banyak.

Kentut dalam bas pun jadi satu rahsia.
Korek hidung pastu takde tisu, mula calit kat bawah meja pun satu rahsia.
Betulkan bra yang londeh pun satu rahsia.
Kawan ada cili kat gigi pastu segan nak tegur pun satu rahsia.

Aisehmen, banyaknya rahsia.
Awak tu yang banyak rahsia tu, nak pergi mana?
Baik awak pergi meninggal.

Pesen macam awak yang ada blog pun nak berahsia.
Inikan ada tuiter.
Cemana orang nak kenal?

Itu rahsia.

Lama kau kenal aku, lama kau tahu aku ni cemana orangnya.
Dont judge others, judge diri sendiri tu dulu.