Rejeki.

Baru baru ni.
Rejeki melimpah ruah.
Saham pun rasa makin naik je.
Tapi badan still maintain.

Orang bagi itu,
orang bagi ini.
Aku ambik,
tak pernah aku tolak.

Cuma aku tak pernah bagi harapan.
Ye, aku dengan dia.
Dia is my other half.
Budin.

Bila mana aku dah sayang seseorang tu,
aku sayang betul betul.
Nak cakap 24/7 mesej pun tak juga,
nak cakap 24/7 pegang fon pun tak juga.
Kita kena bagi space dekat masing masing.

Baru rasa aku paham kau,
kau pun paham aku.

Baru baru ni aku baru dapat hadiah dari kawan laki laki.
Walaupun aku ada kawan laki,
dalam hati aku ada budin.

Meluat kan?
Peduli pula aku.

Dapatlah teddy ni.
Dan aku namakan dia.
Uniey (you-ni)

Thankyou.